جنبش فرهنگی مرصاد

مبارزه راهبردی با صهیونیسم و اومانیسم در راستای ظهور

جنبش فرهنگی مرصاد

مبارزه راهبردی با صهیونیسم و اومانیسم در راستای ظهور

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به جنبش فرهنگی مرصاد می‌باشد.

اهانت به رسول گرامی اسلام را محکوم می کنیم

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ

 

بدون شک دلهای بیمار یارای دیدن عظمت و شکوه و جلال رسول گرامی خدا را ندارند. رسولی که نه تنها در دوران حیاتش برای بسیاری عزیز و گرامی بود که پس از مماتش خداوند بر شکوهش افزود و عزیز تر و گرامی تر شد. رسولی که منادی رحمت و کرامت و اخلاق نیکوست و سردمدار صلح و آرامش و امنیت.

و این قصه نیز قصه ی جدیدی نیست چرا که قلب تاریخ آکنده از این گونه بی مهری ها نسبت به اوست. چه در دوران حیاتش که با خاکستر و شکمبه شتر ریختن بر سرش جواب الطاف او را می دادند و چه امروز که این گونه با بی شرمی او را استهزاء می کنند. اما دست خدا با او و سخن حق اوست که :«یریدون لیطفوا نورالله بافواههم والله متم نوره ی ولو کره الکافرون» چه کس می تواند خوار و ذلیل کند آن کسی را که مشیت خداوند عزیز بودن اوست و چه کس می تواند عزیز کند آن کسی را که تقدیر الهی خواری اوست؟ بدون شک این اهانت ها موجب گرایش بیشتر به اسلام خواهد شد.

این اهانت بی شرمانه به ساحت مقدس نبی گرامی اسلام را محکوم می کنیم و از خداوند متعال خواستاریم ما را در راه نشر معارف والای دین مبین اسلام یاری دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
sog ali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی